Reserveringen
Je kunt ons altijd bellen of mailen. Ook is het mogelijk om ons via de reservering een bericht te sturen.
U kunt een extra bed plaatsen in de Twin Rooms (twee eenpersoonsbedden) en in de Triple Rooms (drie eenpersoonsbedden).
Tot 4 jaar gratis.
Betalingen
Als u een niet-restitueerbaar tarief heeft geboekt, is betaling onmiddellijk vereist, in welk geval het hotel vereist dat de betaling wordt gedaan met een creditcard. In uitzonderlijke gevallen kunnen ook bankoverschrijvingen worden geaccepteerd.
Bij het reserveren ontvang je een pre-registratie e-mail met een verzoek om je gegevens in te vullen waaronder je creditcardgegevens.
Als een betaling of pre-autorisatie wordt uitgevoerd door een derde partij tijdens het maken van een reservering en/of de naam van de creditcardhouder verschilt van de naam van de boeker en/of gasten, zal het hotel waarschijnlijk een gescande kopie van het identiteitsbewijs van de kaarthouder vragen evenals een ondertekende autorisatiebrief van de kaarthouder met zijn/haar akkoord over het gebruik van de creditcard voor de reservering.
Als een derde partij de reservering bij aankomst wil betalen, is dat absoluut prima.
Als een derde partij de reservering bij aankomst wil betalen, is dat absoluut prima.
Toeristenbelasting is een gemeentelijke belasting voor betaalde accommodatie in Amsterdam. De gemeenteraad van Amsterdam vereist dat elke toerist 12,5% van de totale kamerprijs betaalt om de stad en haar faciliteiten te verbeteren.
Als uw reservering is gemaakt vóór januari 2024, wordt u bij aankomst in het hotel gevraagd de nieuwe stadsbelasting te betalen. Als u verdere vragen heeft, kunt u ons bellen of ons een e-mail sturen.Aankomst
Inchecken is mogelijk vanaf 14:00 uur.
Ga naar de contact pagina voor onze locatie en routebeschrijving.
Wij hebben geen eigen parkeergarage. Parkeren is mogelijk in de openbare parkeergarages Q-Park Nieuwendijk en Q-Park Centraal Station. Q-Park Nieuwendijk is gelegen aan de Nieuwezijds Kolk 18. De normale dagprijs is € 55,-. Q-Park Centraal Station bevindt zich aan de Prins Hendrikkade 20A. De normale dagprijs is € 55,-. Bekijk hier onze alle parkeermogelijkheden.
Helaas bieden wij geen shuttle service aan. De snelste en gemakkelijkste is om de trein te nemen van Schiphol. De trein rijdt elke 15 minuten van 06.00 uur tot middernacht en elk uur tussen middernacht en 06.00 uur.
Bezoek onze contact pagina voor meer informatie.
Bezoek onze contact pagina voor meer informatie.
Tijdens uw verblijf
Helaas kunnen we geen huisdieren toelaten in het hotel.
Hotel Sint Nicolaas is 100% rookvrij. Als je binnen het hotel rookt, wordt een boete van €250 in rekening gebracht.
Helaas zijn er geen voorzieningen voor mindervalide gasten.
Het ontbijt wordt dagelijks geserveerd van 07:30 tot 10:30.
Vertrek
Uitchecken kan tot 11:00 uur. We bieden wel een late check-out aan €20,- per uur. (Laatste 13:00) Onder voorbehoud van beschikbaarheid.
Eerder vertrek is zeker mogelijk! Annuleringsvoorwaarden zijn van toepassing.
Tarieven
Flexibel tarief, can tot aan 48 uur voor aankomst geannuleerd worden. Late annuleringen en no-show hebben wel een 1 nacht annuleringskosten. Het bedrag wordt vooraf afgeschreven voor het totale verblijf.
Niet-resitueerbaar tarief, hierbij worden 100% van de verblijfskosten afgeschreven op de dag van boeken. Mocht er een annulering of no-show zijn, dan zal er geen terugbetaling zijn. Het bedrag wordt vooraf afgeschreven voor het totale verblijf.
De Standaardvoorwaarden voor de Hotel- en Cateringbranche (STCH) zijn van toepassing op alle groepsreserveringen van 10 kamerovernachtingen of meer, waarbij de volgende annuleringsvoorwaarden kunnen gelden:
Wijzigingen of annuleringen van de Reservering zijn noodzakelijk en kunnen alleen per e-mail worden geaccepteerd. Wijzigingen of annuleringen dienen per e-mail door het hotel te worden bevestigd.
Betaling en Garantie
Kamers dienen gegarandeerd te worden door middel van een creditcardautorisatie of vooruitbetaling overeenkomstig de waarden van het annuleringsbeleid. De ondertekenaars van het contract zijn verantwoordelijk voor de betaling, garantie en boetes (indien van toepassing).
- In geval van annulering meer dan 3 maanden voor de aankomstdatum is de klant verplicht om 10% van de Waarde van de Reservering aan de Hotelinstelling te betalen.
- In geval van annulering meer dan 2 maanden voor de aankomstdatum is de klant verplicht om 15% van de Waarde van de Reservering aan de Hotelinstelling te betalen.
- In geval van annulering meer dan 1 maand voor de aankomstdatum is de klant verplicht om 35% van de Waarde van de Reservering aan de Hotelinstelling te betalen.
- In geval van annulering meer dan 14 dagen voor de aankomstdatum is de klant verplicht om 60% van de Waarde van de Reservering aan de Hotelinstelling te betalen.
- In geval van annulering meer dan 7 dagen voor de aankomstdatum is de klant verplicht om 85% van de Waarde van de Reservering aan de Hotelinstelling te betalen.
- In geval van annulering 7 dagen of minder voor de aankomstdatum is de klant verplicht om 100% van de Waarde van de Reservering aan de Hotelinstelling te betalen.
Wijzigingen of annuleringen van de Reservering zijn noodzakelijk en kunnen alleen per e-mail worden geaccepteerd. Wijzigingen of annuleringen dienen per e-mail door het hotel te worden bevestigd.
Betaling en Garantie
Kamers dienen gegarandeerd te worden door middel van een creditcardautorisatie of vooruitbetaling overeenkomstig de waarden van het annuleringsbeleid. De ondertekenaars van het contract zijn verantwoordelijk voor de betaling, garantie en boetes (indien van toepassing).